Bara du styr ditt egna liv!

Tänk enbart på dig själv och dom som förtjänar din tid !, Vänd ryggen mot dom som gjort dig illa för i slutändan kommer bara du att tjäna på det. Det finns inte många i denna värld som är värd den du är så finn dom få som finns och håll dom kvar i ditt liv så länge du kan.

Accepterar ingen dig för den du är och för dina brister så är dom inte värd din tid. Du och enbart du kan göra en ändring i ditt liv !.

Jag har valt mitt val och det är att gå efter mitt egna hjärta och om du inte kan acceptera det är du ingen för mig !.

Tack till en underbar vän som verkligen har ett hjärta av guld för att du fick mig att öppna ögonen och ingen i hela världen kommer ta ansvar för mitt liv, bara jag själv ! Så tack för att du finns och spolar bort mina bekymmer när dom är som värst !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0