Fuck allt nu !

Jag är så trött på allt faktiskt, det känns som jag inte vet vart fan jag ska ta vägen !.
Man tror man känner någon, men sen vänder sig allt.
Det var du som förändrades och valde att gå den vägen. Den vägen går till helvetet men du medvetet väljer att gå dit !. Det är bara du som förlorar på det .
Jag borde inte ens sitta och vara ledsen just nu för jag har inte gjort fel , men ändå sitter jag här och är gråtfärdig !, fuck va jag hatar detta ! Visst man har svåra stunder här i livet , men mina tar aldrig sluuut , jag orkar inte !!!
Innan det ena försvinner kommer nytt och det blir för mycket till slut !.

Och detta går ut till en speciell person som vet exakt vem det är när den läser !

Jag förstår inte varför du skrev så som du gjorde , det kom verkligen från ingenstans. Jag visste att det inte var perfekt , men va det inte bra ?. Det kunde bli mycket bättre , men det tar sin tid. Det har gått så många år sen sist så självklart tar det tid . Du valde att göra så som du gjorde så jag kan inte tvinga dig stanna !.

Men jag älskade faktiskt dig och det gör jag fortfarande !


Kommentarer
Postat av: moa

sv: åh taack! jag känner mig inte så duktig, alltså vill ju utvecklas och så. Men jag började lägga upp videos för typ två år sedan och innan det hade jag aldrig kunnat tänka mig att göra det! Första videon var jag jätterädd vad folk skulle tycka och så. Men fick inga dåliga kommentarer på första videon så jag fortsatte. Såklart att det kommer dumma kommentarer ibland men det får man leva med! Jag vet att jag inte är värst artisten utan att jag har en ganska vanlig röst. Men det e ju kul att sjunga så :D

2011-08-11 @ 14:18:54
URL: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0