Hello ! :)

Helluu alla :). 

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag var i skolan och där var det en ganska seg dag faktiskt, men jag har roligt där så det är lugnt ;). När jag kom hem så klädde jag på mig lite varmare och gick ut för att promenera en stund :). Det var faktiskt skönt att vara ute och röra på sig :). 

Just nu sitter jag och lyssnar på en överfeeeet låt ! ;) 
Den är verkligen skön att sitta och lyssna på. 
Lyssna på den ;) !
http://www.youtube.com/watch?v=98c7cVjMdbc
Vet inte vad jag ska hitta på nu , men jag sitter väll en stund till på datan och kollar runt lite , sen så ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite spanska :). Älskar det språket, så vackert språåk !. 
Efter det blir det nog lite xbox ;). Älskar zombie spel på xbox , det är det fetaste ;). 

Ni får ha det bra

Kommentarer
Postat av: Pame

Hej jattesot din blogg ar^^ besok min blogg ocksa! och sag vad du tyckte om det



//Pame

2011-08-31 @ 06:12:16
URL: http://pame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0