Loove ! <3

Heej alla ! :). 

Jag vet att det var jättelänge sedan jag uppdatera något , men jag lägger all min fokus på skolan. Jag ska försöka att skriva mer , det ska jag. 

Ni som ser att det står pointshop längst upp i bloggen  klicka där och bli sen medlem , jag lovar ni ångrar er inte !. Jag har redan samlat ihop till en tungpiercing som jag nu har hemma :D. Jag kan lägga upp någon bild någon dag :). 
Så bli medlem för det finns ALLT man kan välja mellan och då menar jag verkligen allt !!. :).
DET ÄR GRATIS OCKSÅ !
Jag håller nu också på att sluta röka och idag har det gått jättebra har knappt rökt något :). Det som fick mig att verkligen klara mig utan cigg är att jag har börjat i gymnastik nu och jag måste ha en riktigt bra kondition , så nej tack till cigg !. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0