Tro på dig själv! <3

Den personen som jag är idag trodde jag aldrig att jag kunde bli för ett halvår sen. Visst jag har fortfarande mina brister , men jag har blivit en så mycket bättre människa !.
Jag har lärt mig att livet faktiskt är värt att leva och att man kan hitta lyckan bara man vill.

Jag har mognat otroligt mycket , även om det inte är något andra ser så känner jag det. Jag har blivit mycker starkare som person och faktiskt så bryr jag mig inte längre om vad folk tycker om mig som är negativt. Alla rykten och skitsnack som folk försöker sänka mig med , i dont give a damn :).
Så länge jag vet vem jag är och står för , ska ingen stoppa mig :).

Att älska sig själv är en väldigt viktig sak , för om man inte älskar sig själv kommer man aldrig kunna låta någon annan älska dig och det har jag vart med om många gånger så jag vet verkligen vad jag pratar om.

Jag vill aldrig gå tillbaka till den personen som jag var och nu känner jag verkligen att jag är den gamla Suzana igen :), den som kan skratta och le av lycka istället för att vara rädd för att någon ska se igenom det falska leendet. Jag känner att om det fortsätter såhär bra så kommer ingen kunna hindra mig från att göra det jag vill i livet :)

INGEN !! :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sugen på att vinna lite PartyLite ljus nu när höstmörkret börjar krypa på? Tävla då i min blogg! :) // Kram

2011-09-15 @ 02:14:58
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0