Svar :)




LIIV - vanlig men unik om I'm sorry !:

                          Varför har du inte gått i skola på 1 år? :) var du inte nöjd med valet?


Suzana: Under den tiden så mådde jag inte så jättebra och kände mig väldigt trött på livet så jag hoppade av för skolan gjorde så att mitt tillfrisknande hindrades. För att jag varken pluggade eller ens var på lektionerna så jag kände mig bara mer och mer misslyckad för tiden som gick så jag hoppade av. Och musiklinjen var inte vad jag hoppats på.

Kram




Finaste tjejen på denna jorden ! MIIIN FRUUUU


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan! :)

Följa varandra via bloglovin? :)

plus att om du är sugen på en design så gör jag designer till ett billigt pris, puss!

2011-08-29 @ 15:49:22
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: jessica

jobbigt! :(

2011-09-05 @ 12:30:21
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0